FAQ's
Leveranstid och spårning
Vi behandlar alla beställningar så snabbt som möjligt. När din order har skickats får du ett spårningsnummer via e-post som gör det enkelt att följa leveransen. Spårningen aktiveras kort efter att försändelsen lämnat lagret.
Försenad leverans eller problem med din beställning
Om din beställning inte anländer inom rimlig tid eller om du stöter på problem, är du alltid välkommen att kontakta oss. Vi erbjuder full återbetalning vid defekt produkt eller felaktig leverans. Retur kan göras inom 30 dagar, förutsatt att varan är i originalskick. Returfrakten bekostas av kunden om inte annat avtalats. Vi rekommenderar att returen skickas med spårbar försändelse.
Avbryta en beställning
Du kan avbryta en beställning kostnadsfritt så länge den inte har skickats. Om beställningen redan är på väg gäller vår returpolicy.
Kontakta oss
Har du några frågor eller behöver hjälp? Hör gärna av dig till oss på support@elvix.se – vi svarar inom 24 timmar.